Ons visitekaartje Ons visitekaartje
De Protestantse gemeente "de Verbinding" is verwonderd over Gods trouw en vertrouwt erop dat Hij zijn gemeente in West Zeeuws-Vlaanderen leidt door de tijden. In navolging van Jezus Christus voelt de gemeente zich geroepen om te luisteren naar, open te staan en op te komen voor onze medemens; in het bijzonder voor de meest kwetsbaren en voor de kwetsbaarheid van de schepping.
Aangespoord en bemoedigd door de heilige Geest volgen we onze roeping vierend, uitnodigend, vrolijk en zoeken met lef naar wegen die mensen verbinden met God en met elkaar.