"de Verbinding" "de Verbinding"
Onze gemeente heet "de Verbinding, een naam met een opdracht, om steeds opnieuw de verbinding te zoeken en verbinding te maken.

• Verbinding met de Ene, in wiens naam de gemeente samenkomt, die wij willen eren en dienen.
  • Verbinding met elkaar, die zich uit in onderlinge zorg en betrokkenheid en in onderlinge samenwerking bij de opbouw van de gemeente.
  • Verbinding met wie wij verbonden zijn, omdat zij in onze gemeente staan ingeschreven, maar die niet of nauwelijks deelnemen aan het gemeenteleven.
  • Verbinding met wie te kort komen op het gebied van barmhartigheid, gerechtigheid en vrede.
  • Verbinding met de andere gemeenten van de Protestantse Kerk in West Zeeuws-Vlaanderen. Zo streven we ernaar, dat de gemeenten door de samenwerking tot meer in staat zijn dan apart.