Steun ons

Beheer

In onze gemeente wordt wekelijks in één van de kerken een viering gehouden. Verder zijn er veel activiteiten doordeweeks. Er is aandacht voor onderlinge zorg en voor samen leren. De kerkgebouwen in Schoondijke en Breskens zijn eigendom van de gemeente. Er is één betaalde kracht, nl de predikant en al het andere werk wordt gedaan door een groep van ongeveer 100 vrijwilligers. De gemeente krijgt geen overheidssteun of subsidies, maar is afhankelijk van de vrijwillige bijdrage van gemeenteleden en sympathisanten.

Uw bijdrage op rekeningnr:
NL36 RABO 0147 8121 78 t.n.v. PG "de Verbinding" te Schoondijke is dus zeer welkom.

Diaconie

Onze gemeente ziet het als haar opdracht om te helpen in situaties waar mensen in de knel zitten. Dat kan zijn: plaatselijk, regionaal, provinciaal, landelijk of wereldwijd. Het inzichtelijk maken van situaties van onrecht en nood is ook een taak van de diaconie. Voor het verrichten van financiële hulp is de diaconie afhankelijk van giften en collecten.

Als u ook vindt dat de diaconie door moet gaan met dit werk, dan kunt u daaraan ook daadwerkelijk bijdragen via een gift op rekeningnr:
NL28 RABO 0147 8096 06 t.n.v. diaconie PG "de Verbinding" te Schoondijke.